wtorek, 18 marca 2014

Łapacz snów ze starego kolczyka

Od mojej Kochanej Majki dostałam paczuchę z rzeczami do DIY - półfabrykatami do tworzenia biżuterii, drucikami, koralikami itp.

Wśród nich był kolczyk, który zainspirował mnie do stworzenia łapacza snów.

Rozłożyłam kolczyk na części pierwsze. Przeplotłam czerwoną muliną. Pozbyłam się zbędnych łańcuszków, a do tych co postanowiłam zainstalować doczepiłam czerwone piórka. Bo co to za łapacz bez piór?

Tak wyglądała transformacja:




Żałuję, że nie zrobiłam więcej zdjęć z procesu tworzenia - ale tak mnie to wciągnęło, że mam tylko to -takie pośrednio:

Moja pierwsza, własnoręcznie zrobiona rzecz, z której jestem zadowolona :)




Nie obiecuję, że będę tu publikować bardzo często, ale z drugiej strony chce rozwijać swoją kreatywność (póki co malutką, ale zawsze coś).

Miłych dni!
Monika

p.s. czy ktoś wie co się dzieje z Bloggerem??? Opcja blogrolla całkiem mi nie działa... :(
Mam nadzieję, że niebawem wszystko wróci do normy.

7 komentarzy:

  1. Po przeróbce ekstra! Do takich rzeczy to trzeba mieć pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiesiłabym sobie taki nad łóżkiem :D Wygląda pięknie :)

    A co się dzieje? Nie wiem... odkąd zmieniłam przeglądarkę na Operę, nie dzieje się nic :D Wszystko śmiga :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No świetna metamorfoza, genialnie Ci to wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super to zmieniłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowe i bardzo piękny efekt. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne i pomysłowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, to będziesz mieć super kolorowe sny teraz :)

    OdpowiedzUsuń